Dzisiaj jest: 24.5.2018, imieniny: Joanny, Zdenka, Zuzanny

Strona Przechwytująca - zwiększ sprzedaż, przyciągnij Partnerów.

Dodano: 5 miesięcy temu Czytane: 429 Autor:
Redakcja poleca!

Strona przechwytująca - prostym sposobem na dotarcie do potencjalnego Klienta / Partnera. Przestań kupować mailing - wysyłaj reklamy samodzielnie. Własna baza mailingowa kluczem do sukcesu.

Strona Przechwytująca - zwiększ sprzedaż, przyciągnij Partnerów.

Co to jest strona przechwytująca...

... zwana również squeeze page czy landing page

Strona przechwytująca to prosta strona napisana najczęściej w html służąca do przechwycenia danych kontaktowych.
Najczęściej "Imię", "eMail" i "Telefon" oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie mailingów.

Zazwyczaj formularz wypełniają osoby zainteresowane Twoim projektem, usługą czy produktem - dzięki czemu budujesz bazę mailingową zainteresowanej grupy odbiorców. Wysyłany do nich mailing NIE jest spamem, gdyż wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości.
 

Jak powinna wyglądać strona przechwytująca?

  • Strona przechwytująca nie powinna wyglądać jak zwykła strona. Najlepiej aby miała tylko jedną podstronę z opisem - nie zbyt długim i formularz w widocznym miejscu.
  • System komentarzy do dobry pomysł - ludzie lubią czytać opinie przed wykonaniem jakiegoś kroku.
  • W stopce strony dodaj politykę prywatności i kontakt do Ciebie opcjonalnie regulamin.
  • Nagłówek powinien być przyciągający, aby Klient w pierwszym żucie oka wiedział czego dotyczy strona, oraz aby zachęcił do do pełnej poznania treści.
  • Pod nagłówkiem zamieszczamy opis oferty
     
  • NIE PISZ wprost "podaj swój adres email" "wypełnij formularz, a otrzymasz rabat"...
    Pisz wezwanie do działania np. "Podejmij decyzję teraz" "Śpiesz się! Pozostało mało kodów do rozdania" " Poznaj prosty sposób na..." "Dowiedz się jak korzystać..."
     
  • Nie bądź anonimem - ludzie mają zaufanie do osób ujawniających swoją tożsamość.
    Napisz jak się nazywasz, jakie masz stanowisko w firmie, małą informację o Tobie raz ze zdjęciem.
    (Samo dodanie zdjęcia wraz z podpisem przyniesie sporo oczekiwanego efektu)

Jak zbierać bazę mailingową?

Użytkownik musi zostać zachęcony by wypełnił formularz.
- Jeśli sprzedajesz poradniki - udostępnij jeden za darmo w zamian za zapisanie się do bazy mailingowej
- Jeśli sprzedajesz produkt - zaoferuj rabat
- ... najlepiej pomyśl, co Ty byś chciał/a dostać w zamian za udostępnienie adresu email.
Zastanów się co możesz zaoferować i czy byłbyś/byłabyś z tego zadowolony/a jako swój Klient / Partner.
 

Strona Przechwytująca, a zwykła strona czy sklep.

Nieistotnym jest to jak bardzo profesjonalnie strona jest wykonana, czy jaką interesującą ofertę posiada sklep.
Większość osób, które na nie wchodzi po raz kolejny jej nie odwiedzą.

Zobacz swoją historię przeglądanych stron z ostatniego miesiąca - policz na ilu stronach byłeś/aś tylko jeden raz.
Zapewne będzie to więcej adresów niż adresów na które wchodzisz kilka razy.
Z pewnością są to strony ciekawe, jednak mino profesjonalnie wykonanej strony czy super oferty zapomniałeś/aś o nich.

Abyś nie stracił/a Klienta tak jak wspomniane odwiedzane przez Ciebie tylko raz portale z pomocą przychodzi strona przechwytująca.
Dzięki przygotowanej ofercie i zapisaniu się do bazy mailingowej raz odwiedzający użytkownik zostanie z Tobą na zawsze (do puki nie wypisze się z bazy - dlatego wysyłając mailing - wysyłaj go z głową - zastanów się, czy zawarta w nim treść by Ciebie zainteresowała do podjęcia danego działania - jak pisać treść? O tym niżej...)
 

Relacja z Klientem / Partnerem:

Chodzisz do fryzjera? Zapewne masz swojego jednego - zaufanego. Prawdopodobnie wiesz jak ma na imię, a On wie jak Ty się nazywasz.
Po pieczywo chodzisz do ulubionego sklepu - znasz sprzedawcę, a On zna Ciebie i wie co lubisz kupować.
Masz auto? Jeździsz na wymianę opon? Czyżbyś wymieniał/a opony u stałego wulkanizatora?

Powyższe przykłady to realne relacje z Klientem.

W świecie wirtualnym również musisz zadbać o dobrą relację nie ważne ile kilometrów/miast/państw Was dzieli.

Pisząc treść mailingu wpierw zostań własnym Klientem.
Pierwszego dnia tworzysz treść - nie wysyłasz jej.
Drugiego dnia czytasz treść i zastanawiasz się czy Ciebie by zainteresowała. Jeśli jest dobra - puszczasz mailing, jeśli do poprawy - poprawiasz i następnego dnia ją czytasz. Robisz to tak długu do puki treść będzie perfekcyjna.


Na koniec reklama z promocją dla Ciebie:

Jak się dowiedzieliśmy - nasi koledzy z portalu WEBatom.pl zmieniają nieco swoją usługę.
Kreator stron znajdujący się pod adresem WEBatom.pl zmienił adres na kreator.WEBatom.pl i pod tym adresem będzie dostępny.
Obecnie adres WEBatom.pl kieruje na subdomenę z kreatorem.

Daty zmian nie znamy, ale już teraz możemy napisać:
Kreator stron i szablonów allegro zmienia się w kreator stron przechwytujących.
Po zmianach na portalu nie będą dostępne obecne szablony - zostaną zastąpione szablonami stron przechwytujących.
Posiadane rabaty zostaną i będzie można je wykorzystać do kupowania płatnych kont.
Konto darmowe się nie zmieni - będzie za darmo i co miesiąc będzie trzeba go za darmo odnawiać - aby strona nie została usunięta.
Ceny kont płatnych - nie wiemy czy się zmienią.

Na stronie WEBatom.pl będą sprzedawać szablony www, usługi tworzenia stron i sklepów, będziemy mogli również kupić skrypt do email marketingu...

Strony przechwytującej nie posiadają, ale jeśli jesteś zainteresowany/a ich ofertą wystarczy utworzyć darmowe konto na kreator.WEBatom.pl a sami Cię powiadomią o dacie wprowadzonych zmian.

UWAGA!!! RABAT:
Posiadamy kod rabatowy obniżający o 50% zakup płatnego konta (możesz go wykorzystać w dowolnym momencie - teraz lub po zmianach)
Rabat ten przysługuje również do zakupu skryptu mailingowego.
Kod rabatowy: DeCe50
Dodaj komentarz
Dodaj komentarz Ukryj formularz
Czy woda jest do picia?
Odpowiedź na powyższe pytanie:
depilacja laserowa kraków
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Promuj swoje ogłoszenie za darmo